سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام زمان فعالیت مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش فارس

زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ از ساعت ۷:۳۰ صبح اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، اعلام کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت ۷:۳۰ صبح است.

همچنین برای هماهنگی بیشتر بین مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش فارس هم زمان شروع به کار همه اداره‌های آموزش و پرورش استان از ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ عصر و روز‌های پنجشنبه تا ۱۳:۳۰ است.

ساعت شروع بکار مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹ صبح است.

همچنین با پایان یافتن کار ستاد‌های پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۲ فروردین، لازم است همه مدیران محترم و کادر اجرایی و خدماتی عزیز مدارس سراسر استان نسبت به آماده سازی فضای مدرسه و کلاس‌های درس اقدام کرده تا انشاالله از روز ۱۴ فروردین آماده استقبال از دانش اموزان و همکاران عزیز فرهنگی در سراسر استان پهناور فارس بوده و شاهد آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت در استان عزیزمان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خدایا تو خودت کمک بچه هایییییییی مردم کن در این سال جدید پر کروناییییی خصوصا بچه هااااییییی که خونه ندارن تو خونه اجارییییییییییننننن
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
انشالله سال خوبی باشه واسه همه مردم ایران عزیز و همچنین مدارس معلم هایی که هنوز حقوق شون ندادن آمین