سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد و هیئت‌های مذهبی محور اعزام زائران اربعین می‌شوند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم امسال از ظرفیت مساجد و هیئت‌های مذهبی استان برای اعزام زائران اربعین بیشتر استفاده کنیم.

دستگردی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: پارسال برخی سرگروه‌های سفر اربعین، پول‌های هنگفتی از زائران گرفتند و هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نبود.

او با تأکید بر ساماندهی سرگروه‌های اربعین حسینی افزود: امسال برای جلوگیری از سوء استفاده برخی‌ها از اعتماد زائران، به دنبال این هستیم تا عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) را در قالب مساجد و هیئت‌های مذهبی ساماندهی کنیم.

دستگردی بیان کرد: پارسال برخی مساجد استان بانی اعزام زائران اربعین حسینی شدند که امسال این اعزام‌ها را افزایش خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خواستار راه اندازی نمایندگی بیمه در استان به منظور تسهیل خدمات رسانی به زائران شد و گفت: پارسال مستقر نبودن این نمایندگی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد و کار سفر را برای برخی به تأخیر انداخت.

او همچنین از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست برای رفع دغدغه‌های زائران، نرخ مصوب و کارشناسی کرایه‌ها را یک ماه قبل از اعزام اعلام کنند تا همانند پارسال مشکل افزایش نرخ اتوبوس‌ها و گلایه مندی زائران پیش نیاید.

در اربعین پارسال ۳۳ هزار و ۴۲۲ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۵۴۷ گروه به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند که ۹۱ درصد آن‌ها از مرز مهران عازم عتبات عالیات شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.