سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد؛

عملکرد خوب سازمان‌های مختلف در زمینه تبیین عفاف و حجاب

خزعلی گفت: آموزش و پرورش، بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه تبیین و ترویج عفاف و حجاب عملکرد خوبی داشته‌اند.

کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌و‌گوی ویژه خبری درباره بیانیه وزارت کشور در خصوص رعایت عفاف و حجاب در کشور گفت: طرح‌های صهیونیستی خانواده‌ها را نشانه رفته که فروپاشی خانواده فروپاشی تمدن را به همراه دارد. استحکام جامعه‌ها به وجود خانواده است که زن با قرار گرفتن در راس خانواده، بیشترین نقش آفرینی را دارد. 

خزعلی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها از جمله از مراکز آموزشی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی دستگاه‌های فرهنگی که فرهنگ رسمی و فرهنگ عمومی را به عهده دارند، در جهت تبلیغ و تبیین جاذبه‌های پوشش حجاب وظیفه دارند. 

رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه‌ها در زمینه عفاف و حجاب خوب عمل کردند، توضیح داد: آموزش و پرورش، بسیج در هدایت نسل جوان به مساجد و تا حدودی سازمان تبلیغات اسلامی در نگاه به نوجوان و آموزش‌های دخترانه کار‌های خوبی کردند.

به گفته وی، ولی آن ارگان‌هایی که خیلی نیاز دارند در این عرصه فعالیت کنند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. چراکه در عرصه فیلم و سریال و فضای مجازی تخریب خانواده و اعتقادات به صورت طوفانی هدف قرار داده شده است. ما هنوز نتوانسته‌ایم از طریق هنر پاسخگوی این نسل باشیم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سرکار خانم حجاب یک موضوع خصوصی نمی باشد فقط مرتبط به چند نهاد باشد همه نهاد ها و دستگاها و انصاف و... باید در عمل بسیج شودند موضوع حجاب با شعار و بخشنامه حل نمی شوند آن هم دشمن با تمام توان مبارزه با حجاب را نشانه گرفته در درجه اول باید با تمام توان فرهنگ سازی شود تنبیه و مجازات و تهدید باید آخرین مرحله باشد