سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج؛

دوازدهم فروردین، روز تثبیت انقلاب اسلامی و شکوفایی دستاورد‌های ایران است

دبیر قرارگاه خاتم الوصیاء البرز گفت:در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد.

امیدیان می گوید: این روز ملی به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت کرد که آموزه‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله و علیه و آله و سلم)، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.
 
او با اشاره به این که قطع منافع استکبار جهانی در ایران یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی بود، افزود جمهوری اسلامی بیشترین میزان اثرگذاری مردم در حاکمیت را در جهان دارد و این موضوع در مناسبت‌های ملی و مذهبی و انتخابات کاملا مشهود است.
 
او گفت: استکبار جهانی همواره برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است و همچنان این فتنه انگیزی‌ها را ادامه خواهد داد، اما بداند هیچ گاه به اهداف پلید خود دست نخواهد یافت.
 
وی گفت دشمن بدنبال القای ناکارآمدی و عملکرد نامطلوب دولت در جامعه است تا به خیال واهی خود جنگ ترکیبی دیگری را به راه بیندازد، اما با آگاهی و دانش بالای ملت همیشه هشیار جامعه، هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.