سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۳۶ نفر در کرمان متولد شدند

رئیس اورژانس کرمان از تولد ۱۳۶ نوزاد طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان خبر داد.

سید محمد صابری به بیان گزارش آماری تجمیعی سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه روز ۹ فروردین ۱۴۰۲تا ساعت ۷:۳۰ دقیقه روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: طی این مدت، ۴ نفر بر اثر تصادف و ۲۷ نفر بر اثر عوامل دیگر، جان خود را از دست داده اند.

رئیس اورژانس کرمان به انتقال ۱۱۸ مصدوم تصادفی و ۱۹۸ بیمار غیرتصادفی با اوژانس به مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: ۵۴ مصدوم تصادفی و ۲۲۶ بیمار غیرتصادفی در محل درمان شدند.

او با اعلام اینکه ۳۶ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این مدت، هزار و ۸۹۰ مورد بازدید بهداشتی از اماکن انجام و به دنبال آن، هزار و ۵۳۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری و ۷ مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.

صابری با اشاره به ۷۶ مورد بازدید حوزه غذا و دارو بیان داشت: طی ۹ فروردین ۱۴۰۲تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

او تعداد موالید را طی این بازه زمانی ۱۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: در این مدت، ۲۸ اعزام بین بیمارستانی، ۱۳۷ عمل جراحی اورژانسی و ۱۷۰ عمل جراحی غیراورژانسی انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.