سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۱۶۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان در ملایر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از اعزام و فعالیت بیش از ۱۶۰ مبلغ در ماه رمضان در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی گفت: از این تعداد ۱۲۰ مبلغ بومی و مابقی مبلغان اعزامی از قم هستند.

 او افزود: کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن و مسابقه تفسیر قرآن ‌کریم در مساجد شهرستان در ماه مبارک رمضان  برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه پارسال ۲۲ هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقه معنوی، معرفتی شرکت کردند، ادامه داد: در این مسابقه هر روز یک جزء از قرآن کریم در فضای مجازی بارگذاری می شود.

نجفی به جزءخوانی، ترتیل خوانی و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره و مطرح کرد: ۱۶۰ مسجد، تکیه و حسینیه در سطح شهرستان فعال هستند و برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، نشست‌های تبیینی و نماز جماعت برگزار می کنند.

او برگزاری نشست‌های معرفتی در فضای باز برای جوانان را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد و افزود: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز برنامه‌های جشن نیمه ماه رمضان در مساجد و در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به میزبانی مساجد از مسافران نوروزی در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: همه مساجد در شهرها، مسیرهای روستایی، بخش‌ها، مساجد بین راهی و در مسیر کمربندی‌ها آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی هستند.

نجفی تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری، در چهار نمازخانه بوستان‌های شهرستان نیز نماز جماعت در ایام ماه مبارک رمضان اقامه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.