سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

پایان کار سارقان منزل با ۴۲ فقره سرقت/ کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین و با توجه به میزان بالای ارزش ریالی اموال سرقت شده، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه سارقان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی برای دستگیری آن‌ها اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهمان طی ۲ عملیات تاکتیکی و غافلگیرانه در استان‌های "تهران" و "قم" دستگیر و به همراه یک نفر مالخر که مبادرت به خرید اقلام سرقتی کرده بود، به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند.

سرهنگ "عبدالمالکی" با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۳۹ فقره سرقت منزل در قزوین و ۳ فقره سرقت در استان "اردبیل" اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه متهمان تعدادقابل توجهی از اقلام سرقتی کشف شده و روند تحویل آن‌ها به مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

دستگیری قاچاقچیان بابیش از ۴ کیلو تریاک در"بوئین زهرا"

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی شهرستان "بوئین زهرا "با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال مقادیری مواد مخدر به این شهرستان مطلع، که رسیدگی به موضوع رادر دستورکار خود قراردادند.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: اکیپی از مامورین انتظامی این شهرستان در محور‌های مواصلاتی مستقر، در نهایت خودروی سواری پژو ۴۰۵ فوق توسط مامورین رویت و دستور توقف آن صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر شده است، خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف لوازم الکترونیکی قاچاق در"قزوین"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین اظهار داشت: درپی کسب خبری از پلیس آگاهی شهرستان "بیجار"مبنی بر قاچاق تعداد قابل توجهی از لوازم الکترونیکی به مرکز کشور توسط یکی از قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: متهم که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال انتقال محموله بود، به محض ورود به حوزه استحفاظی قزوین متوقف و دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهم هزار و ۲۲۴ قلم انواع لوازم الکترونیکی قاچاق اعم از گوشی همراه، ساعت هوشمند، لوازم برقی و دیگر تجهیزات جانبی قاچاق کشف شد.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.