سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکوکاران خراسان رضوی بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان اهدا کردند

رئیس ستاد مردمی کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: با اهدای ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال باعث آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان خراسان رضوی شدند.

جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: بدهی زندانیان نیازمند واجد شرایط آزادی ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال بود که از طریق پذیرش اعسار و تقسیط بدهی، اعطای تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان خصوصی و یا همان طلبکاران و کمک خیران پرداخت شده است.

او افزود: طبق سال‌های گذشته جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان در حدود ۱۰ شهرستان دارای زندان در سراسر استان برگزار خواهد شد و مراسم ویژه ای نیز در مشهد در روزهای پایانی فروردین ماه تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی ادامه داد: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند می توانند با شماره‌ تلفن‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

غفاریان طوسی بیان کرد: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسئولان قضایی خراسان رضوی، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.