سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش خدمات رسانی به مسافران نوروزی در بارندگی‌های پیش رو

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده از مسئولان استانی خواست: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را فراهم می‌کنند.

آقای حیدری استمرار بازرسی بر بازار را ضروری دانست و گفت: باتوجه به ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها تشدید شود تا خدمات‌دهی با اختلال مواجه نشود.

وی افزود: تامین به‌موقع و کافی مرغ، گوشت قرمز و کالا‌های اساسی در بازار استان ضروری است و باید مورد توجه جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

استاندار گفت: نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری با علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی مانند چراغ گردون آشکارسازی شود تا رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

حیدری به ضرورت افزایش گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در جاده‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: فرمانداران تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در شهرستان‌ها بیندیشند.

وی افزود: پزشک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به‌صورت شیفت‌بندی حضور داشته باشد تا در زمان حوادث برای امدادرسانی دچار مشکل نشویم.

استاندار تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران، چهارمحال و بختیاری نسبت به آماده‌باش گروه‌هایی برای جلوگیری از حوادث غرق‌شدگی اقدام لازم را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


استاندار با اشاره به افزایش تصادفات درون‌شهری استان به‌ویژه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان افزود: مراقبت لازم برای کاهش تصادفات در موج دوم سفر‌ها در جاده‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.