سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری در کوهبنان

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ کوهبنان در سالن شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

احمد معصومی رئیس آموزش و پرورش کوهبنان در این مراسم که با حضور فرماندار کوهبنان، شهردار، روسای آموزش و پرورش، شورای شهر، مسئول نهاد آبادانی ‌و پیشرفت و دانش‌آموزان مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم تحصیلی برگزار شد، گفت: بایستی از رئیس و اعضای شورای آموزش‌و‌پرورش و مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان کوهبنان که زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور در شهرستان را فراهم کردند، قدردانی کنم.

 او ابراز داشت: امیدوارم این الگو در شهرستان به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش آموزان فراهم شود.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بیان داشت: قطعا خانواده‌ها، مدیران و خود دانش‌آموزان در راس این هرم موفقیت قرار دارند.

او افزود: هیچ خدمتی بهتر و شیرین‌تر از خدمت به علم و دانش و گسترش آن که در حقیقت منجر به گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود، نیست.

توکلی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، مسئولین، مدیران مدارس و نهاد آبادانی و پیشرفت پای کار آمدند تا کلاس‌های آمادگی کنکور با استمرار کافی برگزار شود.

او تاکید کرد: موفقیت هیچ گاه اتفاقی نیست برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و ایجاد انگیزه از اصول موفقیت به شمار می‌آید که بحمدالله بستر تلاش و موفقیت در شهرستان کوهبنان آماده شده و شما در این راه تنها نیستید.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان عنوان کرد: در اسلام به نقش الگویی توصیه ویژه شده و در این راه وجود الگو‌های رفتاری و شخصیت‌های نمونه نقش بسیار مهمی در سازندگی انسان‌ها دارند ، چرا که انسان به طور فطری نیازمند راهنماست.

در پایان مراسم با اهدای لوح از رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۴۰۱ تجلیل و قدردانی شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.