سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد مطرح کرد؛

تدوین بسته مهار تورم در استان یزد ظرف دو هفته آینده

فاطمی به تاثیرگذاری محدود استان‌ها در مهار تورم و نقش عمده سیاستگذاری‌های کلان بر این مولفه اشاره و بر تدوین بسته مهار تورم در استان ظرف دو هفته آینده تاکید کرد.

فاطمی استاندار یزد در حاشیه برگزاری نشست کارگروه تنظیم بازار استان، مهار تورم را یکی از مولفه‌های مهم شعار سال جدید دانست و گفت: در نشست امروز، شاخص تورم شهری، روستایی و کل استان بررسی و تصمیماتی برای کاهش تورم در استان اتخاذ شد.

او به تاثیرگذاری محدود استان‌ها در مهار تورم و نقش عمده سیاستگذاری‌های کلان بر این مولفه اشاره و خاطرنشان کرد: با این وجود، مقرر شد ظرف مدت دو هفته و با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهی و دستگاه‌های تخصصی بسته مهار تورم در استان تدوین شود.

استاندار یزد ادامه داد: بسته تدوینی پس از بررسی و تصویب در کارگروه تنظیم بازار استان، به عنوان مبنای کار برای تاثیرگذاری بر تورم قرار می‌گیرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نا آرام بازار گوشت در چند ماه اخیر اشاره و تصریح کرد: در پرتو اقدامات و پیگیری‌های استان، نرخ گوشت در بازار استان یزد به نسبت سایر استان‌ها متعارف بود در عین حال مدیریت بازار گوشت نیازمند اقدامات موثر‌تر و مبتکرانه است.

او با اشاره به پیگیری پروسه پیچیده و زمان بر برای مدیریت بهتر بازار گوشت استان از طریق واردات گوشت گرم و با کیفیت از کشور روسیه، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این گوشت از اواسط هفته آینده و با نرخ هر کیلوگرم ۲۹۰ هزار تومان در قالب ستادتنظیم بازار عرضه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.