سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات انجمن جدید موسیقی استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از تشکیل انجمن جدید موسیقی استان و برگزاری انتخابات در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تشکیل ساختار جدید انجمن‌های فرهنگی هنری که در قالب ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده است، در استان قزوین نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فائزی افزود: تاسیس انجمن‌های جدید در قالب موسسات چندمنظوره با دامنه فعالیت‌های بیشتر آغاز شده و در استان قزوین نیز این انجمن به صورت حقوقی تاسیس شده است.

وی گفت: هیات موسس این انجمن، در یک بازه حدودا دوماهه، فرآیند ثبت‌نام و عضوگیری اعضاء مجمع عمومی انجمن استان و سپس برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد و افراد متقاضی عضویت و نامزدی در انتخابات انجمن موسیقی استان قزوین، می‌توانند براساس فراخوان‌های بعدی در این فرآیند وارد شوند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: کسانی که متقاضی عضویت در هیأت مدیره هستند باید دارای فعالیت موثر هنری داشته باشند که جزییات آن در فراخوان و روند برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری انتخابات انجمن موسیقی، انتخابات انجمن نمایش و انجمن هنر‌های تجسمی نیز در دستور کار قرار دارد که فراخوان آن‌ها نیز در حال آماده سازی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.