سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اجرای ایده هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در استان اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ایجاد هنرستان‌های جوار صنعت باید با محوریت شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از همه فعالیت‌های صنعتی باشد.

رضا قاسمیان با اشاره به اجرای طرح‌هایی، چون شهرک تعلیم و تربیت و هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در برخی استان‌ها، الگوبرداری از این ایده را در استان به‌منظور کسب تجربه در کنار علم برای دانش‌آموزان ضروری دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در شورای آموزش‌وپرورش استان گفت: با توجه به اجرای طرح‌هایی، چون شهرک تعلیم و تربیت و هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در برخی استان‌های کشور، الگوبرداری از این ایده را در استان اردبیل به‌منظور کسب تجربه در کنار علم برای دانش‌آموزان ضروری است.

قاسمیان افزود: ایجاد هنرستان‌های جوار صنعت باید با محوریت شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از همه فعالیت‌های صنعتی باشد و از تمرکز بر یک نوع واحد صنعتی پرهیز شود.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای یادواره شهدا در قالب کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان با محوریت حضور دانش‌آموزان، ادامه داد: توجه به محتوای فرهنگی و اجتماعی در برگزاری این یادواره مورد تأکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: برای پرمحتوا کردن این یادواره، استخراج و ارائه پیام و مشخصات هر یک از شهدای استان اردبیل به هر کدام از دانش‌آموزان شرکت‌کننده می‌تواند تأثیرگذار باشد.

گفتنی است؛ تأکید بر تدوین برنامه پرشور روز بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان، بررسی ایمن‌سازی موتورخانه مدارس و روند تأمین اعتبار آن، تأمین زمین برای احداث مدارس غیرانتفاعی به واجدان شرایط با هدف ارتقای سرانه فضای آموزشی استان و ارائه گزارشی از فعالیت دانش‌آموزی مدارس غیرانتفاعی، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.