سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۸۹ بازرسی بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در چابهار انجام شد

رییس مرکز بهداشت چابهار گفت: یک‌هزار و ۸۹ بازرسی بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط از ۲۴ اسفند همزمان با آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

 عبدالرسول خدمتی  اظهارداشت: بر اساس ابلاغ برنامه نظارتی بهداشت محیط و حرفه‌ای در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و مطابق سال‌های گذشته، پنج تیم نظارتی متشکل از چهار تیم محیطی و یک تیم مستقر در ستاد مرکز بهداشت وظیفه بازرسی‌ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حساس را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حساس توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام شده، که در پی آن ۲ واحد صنفی پلمپ و یک‌هزار و ۵۵۸ کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز جمع آوری شده است.

رییس مرکز بهداشت چابهار گفت: با توجه به ورود مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور در این شهرستان و به منظور حفظ سلامت این عزیزان، طی مدت اعلام شده ۴۰ بازرسی از اماکن اقامتی و اسکان مسافران(مدارس و کمپ‌ها) به صورت مشترک با ادارات مرتبط انجام شده که این بازرسی‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بازرسی‌های بهداشتی از اماکن حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.