سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی مرکز کام در قم

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی کام خبر داد.

مهدی برزویی،رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی «کام» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی شهر قم اظهار داشت: با مشارکت و همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان مدیریت پسماند، مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی کودکان آماده در مدرسه با عنوان اختصاری «کام» طراحی و راه‌اندازی شد.

به گفته او، در این مرکز آموزشی فرهنگی که در کلیه ایام هفته خدمات رایگان به مدارس مقطع متوسطه شهر قم ارائه می‌دهد؛ ۵ کارگاه آموزشی شامل کارگاه مدیریت بحران با موضوع پناه گیری و کیف نجات، کارگاه انیمیشن، کارگاه ایمنی و آتش‌نشانی، کارگاه مدیریت پسماند و کارگاه فضای سبز در قالب بازی و کار گروهی طراحی و آماده‌سازی شده است.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال مدارس داوطلب و همچنین تفاهم‌نامه در حال انعقاد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور بهره‌برداری کودکان از ظرفیت این مرکز در ایام تابستان، بیش از ۱۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۲ از خدمات این مرکز آموزشی فرهنگی استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: مدیران مهد‌های کودک و مدارس مقطع ابتدای شهر قم جهت دریافت نوبت و بهره‌برداری از خدمات رایگان این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۳۷ یا ۳۲۴۲۵۵۱۸ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.