سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۹۷ معتاد متجاهر در آذربایجان‌غربی جمع آوری شدند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۳۹۷ معتاد متجاهر و ۴۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی دریافت شکایات متعدد شهروندان و مطالبات آنان در خصوص برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر، هنجار شکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی قضایی برنامه ریزی و در نقاط مختلف شهرستان‌های تابعه عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته (۶ و ۷ فروردین) در سطح استان از جمله شهرستان ارومیه ۳۹۷ معتاد متجاهر دستگیر و با دستور مراجع قضایی تحویل مراکز بازپروری و کمپ ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۴۲ توزیع کننده و کشف بیش از ۳۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح، خطاب به شهروندان گفت: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر ادامه دارد و انتظار داریم خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.