سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز راه‌اندازی سالن مطالعه برای بخش خصوصی در اردبیل تسهیل شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: صدور مجوز راه‌اندازی سالن‌های مطالعه برای بخش خصوصی در اردبیل تسهیل شد.

پروانه رضاقلیزاده گفت: در سالن‌های مطالعه خصوصی با اخذ مجوز از اداره کل کتابخانه‌های عمومی و پس از کسب استانداردهای مورد نظر در حوزه‌های مختلف، برای دانشجویان و علاقه‌مندان خدمات مطالعه ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل می گوید: توسعه این سالن‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مطالعاتی اقشار مختلف بویژه دانشجویان و دانش‌آموزان ضرورت دارد.

به گفته او، در حال حاضر ۶ باب سالن‌ مطالعه در مناطق مختلف شهر اردبیل فعال است و علاقه‌مندان از این اماکن استفاده می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به همسویی نهادهای آموزشی و فرهنگی با کتابخانه‌های عمومی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال، ایجاد این مجموعه‌های فرهنگی به تمام شهرستان‌های استان تسری پیدا کند.

رضاقلیزاده می گوید: در تعطیلات نوروز برای ترویج فرهنگ مطالعه در استان، طرح "عیدی امسال من" را اجرا کردیم و مشارکت‌کنندگان در این طرح با هزینه ناچیزی، امکان دسترسی خود و فرزندان خود را به ۸۲ باب کتابخانه عمومی با بیش از یک میلیون نسخه کتاب فراهم می‌کنند.

به گفته او، شهروندان همراه و همدل برای مشارکت در این طرح تا پایان فروردین ماه می‌توانند به بخش پذیرش کتابخانه‌های استان مراجعه کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.