سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶۰ درصد خدمات نوروزی هلال احمر استان مرکزی حوادث جاده‌ای بوده

از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر در استان مرکزی ۲۸ عملیات امداد و نجات داشته است.

شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی در استان مرکزی ۲۸ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی صورت گرفت که بیش از ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای بوده است.

شهرجردی افزود: از این ۲۸ عملیات، یک مورد برف و کولاک و ۱۲ مورد خدمات حضوری و ۱۵ مورد جاده‌ای، بود که ۱۸ مورد به بیمارستان منتقل و ۱۰ مورد سرپایی انجام شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال مدیران عامل هلال احمر استان‌ها در سراسر کشور هرروز جلساتی راس ساعت ۱۳ به مدت ۲ ساعت به صورت آنلاین با ریاست جمعیت داشتند و چالش‌ها و مسائل بررسی شد که روز گذشته شهر آشتیان استان مرکزی در میان ۶۰۰ شهر در کشور به عنوان پایگاه ششم کشوری معرفی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون ۳ نفر از بازرسان جمعیت در استان جهت ارزیابی نیرو‌ها و پایگاه‌ها در استان مستقر هستند که روز‌های آینده با اعزام بازرسین از استان‌های قم و یزد تعداد بازرسین به ۵ نفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان ۱۵ پایگاه ثابت و امداد و نجات و کوهستان و ۱۶ پایگاه جوانان به صورت بسته‌های حمایتی و سلامت خدمات لازم را به مسافرین نوروزی ارائه می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.