سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات امروز بازار سرمایه ۵۶۱ نماد در محدوده مثبت دست به دست شدند

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۱۶۴ نماد در صف خرید، ۲۰ نماد در صف فروش بودند.

خانم رباب وفایی گفت: بعد از رفع اختلال دیروز در سیستم معاملاتی فرابورس، هرچند شروع بازار پرعرضه و تعداد نماد‌های منفی قابل توجه بود، اما کم کم شاهد افزایش تقاضا و افزایش نماد‌های مثبت بودیم.

او افزود، با تثبیت شاخص بالای ۲ میلیون، انتظار افزایش حجم و ارزش معاملات پس از تعطیلات پیش رو می‌رود. بنظر می‌رسد سهامداری در سهام ارزشمند بهترین استراتژی پیش روی سهامداران باشد. معمولا در روندهی صعودی نوسان گیران و معامله گران کوتاه مدتی سود اصلی را از دست می‌دهند.

وفایی گفت: بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۱۱۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است. گروه حمل و نقل با ارزش معاملات ۳۴۵ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. همچنین معاملات خرد سهام ۱۰۶، ۰۸۹ میلیارد ریال و تراز پول حقیقی در سهام مثبت ۱، ۷۳۹ در درآمدثابت‌ها منفی ۲، ۲۶۵ میلیارد﷼ رقم خورد.

او گفن: در معاملات امروز ۱۶۴ نماد در صف خرید، ۲۰ نماد در صف فروش بودند. در مجموع هم ۵۶۱ نماد در بازه مثبت و حدود ۱۹۷ نماد در محدود منفی معامله شدند و در نهایت با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل در ۲,۰۲۹، ۱۹۱ به کار خود پایان داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.