سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش اطعام مهدوی در بخش رامند

۲ هزار بسته سبد کالا در پویش اطعام مهدوی در بخش رامندتوزیع شد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین  بیان کرد: در ماه مبارک رمضان پویش اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد آغاز شده است.

وی افزود: دو هزار بسته کالایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال جهت توزیع بین خانواده تحت حمایت این نهاد توسط یک خیر به کمیته امداد تحویل گردید که این بسته‌ها بین خانواده‌های تحت حمایت رامند، شال و بوئین زهرا توزیع شدند.

ظاهری تصریح کرد: تفاوت امسال با سنوات گذشته مقارن شدن ماه مبارک رمضان با عید نوروز می‌باشد که خود باعث برکات و استقبال خوب مردم و شرکت گسترده در این پویش شده است. ماه مبارک رمضان با استناد به آیات قرآن که به دفعات اطعام و انفاق در آن سفارش شده است، فرصت مناسبی است تا با شرکت در این پویش به هموطنان نیازمند کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد در این ماه پر خیر برکت و با تاسی از حضرت علی (ع) ابوالایتام که توجه ویزه به ایتام داشتند، از همه توان خود برای یاری رساندن به خانواد ه‌های تحت حمایت به ویژه ایتام استفاده خواهد کرد و از همه خیرین و نیکوکاران و مردم شریف استان دعوت کرد تا با شرکت در طرح اکرام و حمایت از یک فرزند معنوی شیرینی عید را به خانواده این عزیزان هدیه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: مردم خیر استان می‌توانند جهت ثبت نام در طرح اکرام به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری در محلات و مساجد و یا به صورت غیر حضوری به سامانه ekram.emdad.ir مراجعه و در طرح اکرام ثبت نام کنند.

ظاهری گفت: در ضمن خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود جهت شرکت در پویش اطعام مهدوی را از طریق شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* و سامانه https://۳۳۸۰۸.ir به دست نیازمندان برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.