سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی است

فرمانده انتظامی استان همزمان با ششمین روز از سال جدید با استاندار کرمان دیدار و ضمن تبریک سال جدید گزارشی از اقدامات نوروزی پلیس را ارائه کرد.

استاندار کرمان در دیدار فرمانده انتظامی استان با این مقام مسئول و دیگر مدیران استانداری، کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در ایام نوروز را نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی در محور‌های پر تردد استان برشمرد.

سردار عبدالرضا ناظری در این دیدار گفت: امسال اولین سالی بود که پلیس از گروه‌های جهادی در حوزه کاهش تصادفات به شکل کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند بهره گیری کرد و در این راستا موکب‌های بین راهی زیادی در جاده‌های پر تردد استان راه اندازی شده است.

او افزود: در راستای کاهش تصادفات به عنوان مهمترین دغدغه پلیس، جلسات زیادی را قبل از سال با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگر نهاد‌ها برگزار و بر ایفای نقش همه مردم، سازمان‌ها و نهاد‌ها در این زمینه تاکید کردیم که خوشبختانه تا اکنون کاهش ۳۶ درصدی تلفات رانندگی رقم خورده است.

استاندار کرمان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مجموعه انتظامی و پلیس‌های راه و راهور گفت: چیزی که بیش از هر عامل دیگری در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در معابر و جاده‌ها خودنمایی می‌کند حضور پررنگ تیم‌های انتظامی و فعال در حوزه برقراری امنیت ترافیکی است.

 فداکار بیان کرد: در همین راستا جا دارد از همه عزیزان سخت کوش انتظامی به سبب تلاش مضاعف در ایام نوروز و دست یابی به این نتیجه ارزشمند در حوزه حفظ جان شهروندان قدردانی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.