سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «کارنامه حوزه هنری استان کردستان» منتشر شد

کتاب «کارنامه حوزه هنری استان کردستان» شامل اهم فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری استان کردستان در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ منتشر شد.

کتاب «کارنامه حوزه هنری استان کردستان» شامل اهم فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری استان کردستان در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ در ۱۰۴۰ صفحه منتشر شد.

این کتاب که به وسیله روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان گردآوری، تهیه و تنظیم شده است، خلاصه‌ای از برخی فعالیت‌ها و اقدامات واحد‌های آفرینش‌های ادبی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، موسیقی، فرهنگ و مطالعات پایداری، هنر‌های تصویری، امور سینمایی، آموزش و پژوهش، حوزه هنری بیجار، روابط عمومی و حوزه ریاست در سال‌های اخیر است.

در شرح و معرفی این کتاب آمده است: «این دفتر، بازخوانی بخش کوچکی از تلاش‌ها و خلاصه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری استان کردستان در یک دوره‌ی بیش از ده ساله است. روایتی است از شیدایی و شوق خدمت به ساحت قدسی هنر؛ تاریخ زرینی است در فرهنگ و هنر این سرزمین با تمام فراز و نشیب‌ها و کمبود‌ها و با تمام موفقیت‌ها و دستاوردها. 

در این راه، آنچه توانسته‌ایم با ایمان به عنایت پروردگار و همت و تلاش همکاران مجموعه حوزه هنری و همراهی اهل فرهنگ و هنر و اندیشه، در کسوت خدمتگزاری به هنر آرمانی و متعالی انجام داده‌ایم و امیدواریم این یادگاران در تاریخ فرهنگ و هنر این دیار و لوح محفوظ باریتعالی، مانا و جاودانه بماند».

حوزه هنری استان کردستان با برپایی صد‌ها رویداد فرهنگی و هنری گسترده با بازتاب‌های ملی و بین‌المللی، نمایشگاه‌های متعدد در رشته‌های مختلف هنری، تولید و پخش و اجرای صد‌ها مورد فیلم، نمایش، آلبوم موسیقی و کتاب و حمایت از هنرمندان و تولیدات مختلف و آموزش و معرفی هنرجویان رشته‌های مختلف هنری، در سالیان اخیر از موثرترین نهاد‌های فرهنگی و هنری استان کردستان بوده است.

برچسب ها: حوزه هنری ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.