سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت تولید خودرو در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از توافق برای افزایش ظرفیت تولید خودرو در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه خبر داد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه گفت : حوزه صنعت یکی از عرصه‌های بسیار مهم تولید و اشتغال در استان کرمانشاه است.

وی افزود: خوشبختانه یک مجموعه تولیدی و پویای خودروسازی توسط ایران خودرو در شهرک صنعتی صحنه ایجاد شده و برای بسیاری از جوانان استان ایجاد اشتغال کرده است.

مقام عالی استان عنوان کرد: در نشست مشترکی که با حضور مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد توافقات بسیار خوبی در راستای اشتغال آفرینی استان صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه موضوع افزایش ظرفیت تولید کارخانه ایران خودرو کرمانشاه مورد توافق قرار گرفت.

صحرایی ادامه داد: در کنار مجموعه ایران خودرو، استان کرمانشاه از واحد‌های قطعه ساز بسیار توانمندی هم برخوردار است که خوشبختانه در مورد استفاده ایران خودرو از تولیدات آنها، توافقاتی به عمل آمد.

وی تاکید کرد: ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه قطعه سازی می‌تواند یک ظرفیت مناسب برای اشتغال پایدار در استان فراهم کند .

افزایش  ۵۰ درصدی تولیدات ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید این گروه صنعتی طی سال گذشته ۵۵۰ هزار دستگاه بوده است که براساس برنامه، تولیدات ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

علیمردان عظیمی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور تمام برنامه‌های خود را بر این اساس قرار داده است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: تولید این گروه صنعتی طی سال گذشته ۵۵۰ هزار دستگاه بوده است که براساس برنامه، تولیدات ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.