سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بارش ۳۷ میلی متری باران در مینودشت در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲

مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان از ثبت بارش ۳۷ میلی متری باران در مینودشت در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حسین دهقان گفت: این میزان بارش از عصر روز دوشنبه ٢٩ اسفند ۱۴۰۱ تا صبح روز پنجشنبه ٣ فروردین ۱۴۰۲ در ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای گلستان ثبت شده که بیشترین میزان باران طی این مدت به مینودشت با ۳۷ میلی متر اختصاص دارد.

او افزود: در حوضه نکارود علیا در شاهکوه ۲۰ میلی متر باران و ۱۰ میلی متر برف، در وطنا بندرگز در ۱۸ و نیم ملی متر باران، در باغو بندرگز ۱۷ میلی متر، در حوضه قره سو در سیاه آب بندر ترکمن ۱۰ میلی متر، در درازنوی کردکوی ۱۲ میلی متر باران و ۸ میلی متر برف، در کردکوی ۱۶ میلی متر باران، در شصت کلاته گرگان ۲۹ میلی متر باران، در زیارت ۱۹ و نیم میلی متر باران، گرذگان ۱۴ و نیم میلی متر و در توسکاستان ۲۸ میلی متر باشر باران ثبت شد.

او افزود: در حوضه گرگانرود در تقی آباد گرگان ۲۴، محمدآباد کتول ۲۳، فاضل آبادکتول٢۴، آق قلا ۱۲، سد وشمگیر ۱۴، گنبد کاووس ۱۹، رامیان ۲۴ و نیم، نوده خاندوز٣١، تیل آباد آزادشهر٢۴ و نیم، گالیکش ۳۶ و نیم و تنگراه گالیکش ۲۷، پارک ملی گلستان ۳۵ و گلیداغ مراوه تپه ۲۱ میلی متر بارش باران ثبت شده است.

 دهقان میزان باران در این مدت در حوضه اترک را در اینچه برون گنبد ١١، داشلی برون گنبد ٨، و مراوه تپه ۱۳ و نیم میلی متر عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.