سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در نوروز امسال/ استقرار ۴۳ پایگاه امدادی هلال احمر در جاده‌های استان

استاندار آذربایجان شرقی از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در جریان سفر‌های نوروزی امسال خبر داد و گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، بیش از ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

عابدین خرّم در ارتباط تصویری با جلسه ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر کشور، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی امدادگران این جمعیت، گفت: جوانان جهادی و انقلابی هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت به مردم پای کار هستند و به همراه سایر دستگاه‌های مسئول ایفای نقش می‌کنند.

او  افزود: امروز ۳۳ پایگاه امداد جاده‌ای و ۱۰ پست موقت جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان مستقر هستند که با همکاری همه سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

او  اظهار داشت: خوشبختانه در سایه این تلاش‌ها و هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان، آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امدادگران هلال احمر جزو اولین گروه‌هایی هستند که هنگام وقوع حادثه در محل حضور می‌یابند که این حاصل یک آموزش و کار حرفه‌ای و تخصصی است.

خرم با تاکید بر اینکه مدیریت استان خود را پشتیبان مجموعه هلال احمر می‌داند، افزود: آمادگی بسیار خوب و شرایط عالی این مجموعه در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان کشورمان و کشور‌های همسایه مشهود است که از این بابت به همه مدیران و امدادگران و جوانان این جمعیت تبریک می‌گوییم.

او همچنین از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در تبریز بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.