سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در خوزستان

 مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز شنبه وارد استان می‌شود و رگبار و رعد و برق را به همراه دارد.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان  می‌گوید: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواسط روز سه شنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به ویژه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد‌های متوسط تا شدید در بیشتر نقاط استان، در مناطق مستعد ریزش تگرگ و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

او افزود: با توجه به حجم بارش‌ها در این سامانه بارشی، خطر طغیان مسیل‌های کوهستانی، رودخانه‌های فصلی و خطر آبگرفتگی معابر، صاعقه، کاهش دید، وزش باد شدید و آسیب به تاسیسات وجود دارد.

 مدیر کل هواشناسی خوزستان با پیش بینی روند کاهش دما از روز یکشنبه تا سه شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۷.۷ و ایذه با ۶.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۳.۷ و حداکثر ۲۷.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری از اواخر وقت شنبه تا اوایل وقت سه شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.