سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در فضا‌های آموزشی استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر نوروزی در مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

 نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امسال ۱۴ مدرسه و خانه معلم برای اسکان نوروزی فرهنگیان و سایر افراد در ۶ شهرستان استان مهیا شده است تا پذیرای مسافران نوروزی باشند.

وی بیان کرد: از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان اعم از مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: تعداد خانوار‌های اسکان‌یافته نوروزی ۱۷۵۳ خانوار هستند که در شهر قزوین ۲ پایگاه اسکان شامل خانه معلم ناحیه یک و پایگاه اسکان آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برای اسکان نوروزی تجهیز شده و همچنین ساختمان‌های آموزش و پرورش الموت غربی و الموت شرقی و دبیرستان فاطمیه کوگیر در بخش طارم سفلی از دیگر پایگاه‌های اسکان ما در شهرستان قزوین هستند.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان تاکستان هم ۴ پایگاه اسکان شامل خانه معلم تاکستان، مدرسه شهید داوود در ضیاء آباد و دبیرستان الزهرا در شهر خرمدشت و ساختمان اداره آموزش و پرورش اسفرورین، به اسکان نوروزی مسافران به ویژه معلمان و فرهنگیان اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآورشد: در شهرستان بویین زهرا هم ۲ پایگاه شامل ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان و دبیرستان شهید قربان کرمی شهر شال به اسکان نوروزی مسافران اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج هم ۳ پایگاه اسکان نوروزی داریم که در شهرستان‌های آبیک و آوج ساختمان‌های اداره آموزش و پرورش این دو شهرستان و در شهرستان البرز هم یک خانه معلم برای اسکان نوروزی مسافران و فرهنگیان تجهیز شده‌اند.

سیاهکالی مرادی اظهارامیدواری کرد با تمهیدات مهیا شده ایام خوشی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.