سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان طی پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

سردار "سید محمود میر فیضی " با صدور پیامی فرا رسیدن سال جدید را به ملت ایران اسلامی، مردم ولایت مدار استان قم و همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: یامقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل والنهار یامحول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

با سلام و صلوات به پیشگاه ملکوتی خاتم النبیین (ص) و حضرت صاحب الزمان (عج) و گرامی داشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و شهدای سرافراز انتظامی کشور و آرزوی سلامتی و طول عمر پر خیر و برکت برای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی).

نوروز فرصتی برای بازگشت به خود و انقلاب درون است و با زدودن غبار و هرگونه سیاهی دل و جان، عینیت می‌یابد، نوروزی که البته با بهار معنویت و ماه مبارک رمضان مصادف شده است و این تقارن را به فال نیک گرفته و به یکایک مردم شریف استان و به ویژه همرزمان خود در فرماندهی انتظامی استان و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ان‌شاالله در سال جدید با توجه به تعیین شعار " مهار تورم و رشد تولید " از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا با همت و عزم تمامی نیرو‌های مسلح به ویژه کارکنان انتظامی، ایران را از دسیسه‌های دشمنان در امان خواهیم داشت و همواره روز‌هایی سرشار از آرامش و امنیت را برای مردم عزیز کشورمان آرزومندم.

امیدوارم با همراهی شهروندان گرامی و رعایت قوانین، همکاری مستمر با سربازان خود در راستای توسعه نظم و امنیت اجتماعی، رعایت هنجار‌های فرهنگی، شعار انتظامی در نوروز امسال "نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای" محقق شده و سالی پرخیر و برکت و توسعه روز افزون کسب و کار‌های حلال و ارتقای سطح معیشت مردم و عاری از بیماری و دشواری در پیش داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به حضور ملت غیور، انقلابی و فهیم ایران مخصوصا مردم متدین و ولایتمدار شهر کریمه اهل بیت (ع)، به نیابت از همکاران پر تلاش خود در مجموعه انتظامی استان، همچون گذشته پاسداری و حراست از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین نظم و امنیت اجتماعی و در خور شان امت شریف سرزمین شهامت و شهادت را بر خود وظیفه دانسته و با تمام توان و امکانات به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز بوده و خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میر فیضی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.