سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای در این استان آغاز شد.

 فرمانده نیروی انتظامی این استان در رزمایش طرح اتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان ظفر ۱۴۰۲ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و این طرح  تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: رزمایش امروز تکمیل کننده اجرای طرح نوروزی است که با دستور فرمانده فراجا در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

سردار مصطفایی اضافه کرد: در طول مدت گذشته مواردی از دستگیری سرقت‌ها انجام شده و مواردی از استرداد اموال مال باختگان نیز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو مقطع زمانی ۲۴ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در حوزه پلیس راه و راهور با هدف کنترل وضعیت راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی درون و برون شهری و پیشگیری از وقوع سرقت‌ها اجرا شد.

سردار مصطفایی افزود: با گذشت ۷ روز از اجرای طرح نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد تا پنجم فروردین ۲۳۷ گشت انتظامی در سطح استان راه اندازی شد که از این تعداد بخشی به عنوان گشت خودرویی و بخشی به عنوان گشت پیاده هستند.

او با بیان اینکه ۱۴۴ گشت نوروزی شامل ۷۸ گشت پیاده و ۶۶ گشت خودرویی در حال خدمت رسانی به مردم هستند اضافه کرد: در حوزه پلیس راه نیز ۶۷ تیم به صورت محسوس و نامحسوس شامل ۵۳ گشت خودرویی محسوس و ۱۴ گشت نامحسوس در حال کنترل جاده‌های مواصلاتی استان هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت یگان ویژه نیز در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی د ویژه نوروز گفت: هدف از شرکت یگان ویژه در این طرح استفاده از حداکثر توان نیرو‌های این یگان برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها است.

سردار مصطفایی افزود: پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و کشف اموال مسروقه، شناسایی و برخورد با معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس در این طرح است.

او گفت: محور سوم اقدامات ویژه پلیس در جریان تعطیلات نوروز پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای است که با حضور حداکثری پلیس راه استان در جاده‌های برون شهری استان در ابعاد مختلف امنیتی از عملکرد خوبی داشته اییم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.