سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور‌های قزوین‌گردی شکوفه‌های بادام در ایام نوروز برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان قزوین گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ تور‌های یک‌روزه قزوین‌گردی با عنوان شکوفه‌های بادام برگزار می‌شود.

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان قزوین گفت: به‌منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین دیار تاریخ و طبیعت به گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۲ تور‌های یک‌روزه قزوین‌گردی با عنوان شکوفه‌های بادام برگزار می‌شود.

خزائلی با اشاره به ظرفیت‌های غنی و متفاوت قزوین در حوزه گردشگری گفت: شهر قزوین با تنوع و تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری می‌تواند نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب کند و در ایام نوروز ۱۴۰۲ با تمهیدات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا شده است.

وی هدف از اجرای تور‌های یک‌روزه قزوین‌گردی را معرفی کهن‌شهر قزوین به گردشگران خواند و ادامه داد: تور قزوین‌گردی شکوفه‌های بادام که با هدف معرفی و آشنایی گردشگران با پیشینه تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین اجرا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان قزوین خاطرنشان کرد: این تور‌ها شامل باغستان‌گردى، تورهاى نیم‌روزه شهرگشت، تورهاى گردشگرى اختصاصی، تورهاى پیاده‌گردى و تورهاى تجربه‌گرا هستند و ثبت‌نام آن برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ قزوین در محل کاخ‌موزه چهلستون انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.