سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۳۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز توسط پلیس راه کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز توسط پلیس راه استان توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده است.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مطابق با قوانین، خودرو رانندگانی که با ارتکاب تخلفات حادثه ساز باعث بی نظمی ترافیکی و ایجاد خطر برای سایر کاربران راه می‌شوند، توسط تیم‌های گشتی پلیس راه استان علاوه بر اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ هدایت می‌شوند.

دستغیب ادامه داد: برابر هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی خودرو‌هایی که رانندگان آن‌ها مرتکب سرعت غیرمجاز و حرکات خطرناک و نامتعارف شوند، علاوه بر ثبت سیستمی حکم توقیف بر روی پلاک آنها، در هر نقطه از کشور به مدت ۱۰ روز به صورت فیزیکی در پارکینگ توقیف می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: رفع توقیف خودرو‌ها مستلزم گذشت مدت ۱۰ روز از زمان توقیف، طی نمودن دوره بازآموزی مقررات، مفاصاحساب تخلفات رانندگی، احراز مالکیت و سپردن تعهد مبنی بر عدم ارتکاب تخلف و مراجعه به شهر محل توقیف جهت ترخیص می‌باشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۵۵ دستگاه خودرو رانندگان متخلف توقیف و اعمال قانون شده و مراتب در سوابق رانندگی آنان ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به سهم بالای تخلفات حادثه ساز در وقوع تصادفات، رانندگان بایستی با آرامش و پرهیز از عجله و شتاب سفر کنند و با رانندگی قانونمند موجبات ترافیکی امن و بی خطر را برای یکدیگر فراهم کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.