سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از سرمایه گذاران، علاج رشد تولید

امام جمعه شهرستان انار گفت: برای رشد تولید باید از سرمایه گذار‌ان حمایت شود و تسهیلات لازم در اختیار آنان قرار گیرد.

نماز جمعه این هفته شهرستان انار با حضور مردم به امامت حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی، امام جمعه این شهرستان در محل مهدیه امام زاده محمد صالح (ع) برگزار شد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته  همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: ورع بالاتر از تقوا است و  تقوا به مثابه لباس برای انسان و ورع به مثابه سپر در مقابل انسان است. 

او  مردم را به خواندن دعای ۴۴ صحیفه سجادیه در ماه رمضان و اندیشیدن به مضامین بزرگ و بلند آن سفارش کرد و صله رحم، افطاری دادن و پرداخت خمس و زکات مال را از جمله اعمال نیکو برشمرد و بیان کرد: نگذارید قرآن مهجور بماند و به تلاوت قرآن در ماه رمضان که بهار قرآن است، مصمم باشید. 

امام جمعه شهرستان انار در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری  امسال از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: ضمن مبارزه با عوامل تورم در کشور باید از قاچاق کالا‌هایی که در کشور تولید می‌شوند، جلوگیری کرد و برای رشد تولید باید از سرمایه گذار‌ان حمایت شود و تسهیلات لازم در اختیار آنان قرار گیرد. 

امام جمعه انار در بخش دیگری از صحبت های خود با  توجه به اینکه شهرستان انار تک محصولی است و سال‌های متوالی است که محصول پسته دچار سرمازدگی و دیگر آفات می‌شود از مسئولان خواست برای رفع مشکلات کشاورزان و مردم منطقه با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه، سرمایه گذاران و کارشناسان چاره اندیشی کنند و با تصمیم گیری لازم به فکر ایجاد کارخانجات مختلف در این منطقه باشند.

برچسب ها: نماز جمعه ، رشد تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.