سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برفروبی ۳۲۲ کیلومتر باند از محور‌های کوهستانی مازندران

بیش از ۳۲۲ کیلومتر باند از محور کوهستانی و شریانی مازندران در ۱۵ مرحله برفروبی شد.

محسن محمدنژاد معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از ۲ لغایت ۳ فروردین ماه شاهد بارش برف در گرددنه‌های محور‌های کوهستانی استان بودیم که با تلاش شبانه روزی راهداران بیش از ۳۲۲ کیلومتر باند از محور کوهستانی و شریانی استان در ۱۵ مرحله برفروبی شد.

او افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

محمدنژاد گفت: ۲۳ راهدارخانه در استان در حال حاضر آماده باش صددرصد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به شرایط آب و هوا و اعلام هشدار هواشناسی بصورتی که ۸۰ درصد را به کمک شهرستان‌ها و محور‌های پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.

او افزود: حدود ۳۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها در ادارات و شهرستان‌ها به صورت ۲۴ ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

محمدنژاد با بیان اینکه مسافران باید از سفر‌های غیرضروری در محور‌های برفگیر و گردنه‌ها خودداری کنند، گفت: در صورت ضرورت سفر، تمام موارد ایمنی باید رعایت شود و رانندگان باید زنجیرچرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.