سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران قمی خود را خادم مردم بدانند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

احمد حاجی زاده ظهر امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان عزیز نظام هستند؛ امروز رسانه در همه عرصه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم  بیان کرد: رسانه ما باید مدیریت شود و با استفاده از آن، همه را در قبال وظایفی که دارند پاسخگو کرد؛ امیدوارم ان شاءالله وضعیت استان روز به روز بهتر از گذشته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه نقش رسانه نقشی بی‌بدیل است، افزود: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

حاجی زاده گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازخورد خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مدیران استانی را در راستای رفع موانع و مشکلات، به صورت منصفانه و صادقانه تحلیل کرده و منتشر کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین‌تر می‌کند؛ مدیران قمی خود را خادم مردم بدانند و باید بر اساس ظرفیتی که داریم، آنچه را که در شأن زائران است را فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.