سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز خطوط هوایی رژیم صهیونیستی از آسمان عمان و عربستان

خطوط هوایی رژیم صهیونیستی پرواز‌های خود به هند را از آسمان عمان و عربستان انجام می‌دهد.

کشور‌های عربی با بی توجهی به آرمان فلسطین، در حال نزدیکی هر چه بیشتر به رژیم صهیونیستی هستند. این در حالی است که تل آویو نه تنها حقوق اولیه مردم فلسطین را نقض می‌کند، بلکه همچنان بر ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری رود اردن اصرار می‌ورزد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، چراغ سبز عربستان و عمان برای استفاده هواپیما‌های رژیم صهیونیستی از آسمان این دو کشور، باعث رونق صنعت هوایی تل آویو شده است.

خطوط هوایی رژیم صهیونیستی موسوم به اِل آل اسرائیل (El Al Israel Airlines) امروز (پنجشنبه) از پرواز مجدد خطوط خود به هند پس از یک وقفه ۳ ساله خبر داد.

قرار است پرواز‌های این خطوط هوایی رژیم صهیونیستی از ماه اکتبر به مقصد هند با عبور از آسمان عربستان و عمان انجام شود. خطوط هوایی اِل آل اسرائیل طی برنامه چهار بار در هفته با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از تل آویو به دهلی نو پرواز خواهد داشت. با این حال، با توجه به اجازه عمان و عربستان، زمان این پرواز که در گذشته ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشید، اکنون به ۵ ساعت و نیم کاهش می‌یابد.

هند یکی از مقاصد پرطرفدار در میان گردشگران و تاجران صهیونیست محسوب می‌شود. ماه گذشته میلادی مسقط نیز همانند ریاض اجازه پرواز‌های غیرنظامی رژیم صهیونیستی از آسمان خود را صادر کرد. همین مسئله منجر به کاهش زمان پرواز از سرزمین‌های اشغالی به مسیر‌های آسیایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.