سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد

پوشش محور‌های مواصلاتی ایلام توسط ۵۶ تیم پلیس راه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۵۶ تیم پلیس راه به صورت ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محور‌های مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در دومین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان، اظهار کرد: میزان تردد مسافران در روز‌های نخست نوروز ۱۴۰۲ در استان ایلام ۱۴ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: نظارت بر مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی تشدید شده و ۵۶ تیم پلیس راه ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محور‌های مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین آمار تخلفات معادل ۲۹ درصد و مربوط به خودرو‌های سواری بوده است.

وی از همه رانندگان خواست ضمن بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از شتاب و عجله در سفر پرهیز کنند.

وی بر هم افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه راهبری تصادفات اشاره کرد و گفت: باید برای حفظ جان مردم بویژه در این ایام تلاش مضاعف با برنامه ریزی لازم و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در دستور کار قرارگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.