سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تحقق رشد توليد با شهردارى غيرحضورى

عضو شوراى شهر تهران گفت: با غیر حضوری شدن فرایند ها هزینه ها کاهش می يابد و سبب رشد تولید خواهد شد.

احمد صادقى در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد: در یکسال و نیم گذشته تمام تلاش ما در مدیریت شهری این بود کهدست مافیای فساد را از بزنگاه های اقتصادی کوتاه کنیم که در این مسیر دست اندازی های فراوان به وجود آوردند اما با عزمی راسختر این مسیر را ادامه می دهیم.

عضو شوراى شهر تهران بيان كرد:هدف ما این است که شهرداری غیر حضوری را محقق کنیم چرا که با غیر حضوری شدن فرایند ها ازقبیل صدور مجوز ها، سرعت اقدامات افزایش و هزینه ها کاهش می یابد، بر اعتماد عمومی افزوده می شود، فساد کاهش می یابد ودر نتیجه جذب سرمایه گذار نیز رخ می دهد و همه این ها سبب رشد تولید خواهد شد. از طرفی با غیر حضوری شدن فرایند ها شاهدارزان اداره شدن شهر هم خواهیم بود که این مهم نیز در کاهش تورم تاثیر بسزایی دارد. لذا تحقق این امر در راستای فرمایشات مقاممعظم رهبری می تواند در رشد تولید و مهار تورم موثر واقع افتد.

صادقى گفت: فساد در جایی ریشه می دواند که فرد یا افرادی بخواهند از آن در جهت منافعشان سود برند پس باید به این باور برسیمکه منفعت جمع را بر منفعت فرد رجحان دهیم.  شاید این جمله سالها به صورت شعار بیان شده اما امروز باید به مرحله عمل درآید. مهار تورم تنها با یاری مردم و عزم جدی مسئولان امکان پذیر است، رشد تولید با حمایت مردم و دلسوزی مسئولان میسر می شود.

عضو شوراى شهر تهران بيان كرد: پس سال آینده بهترین محمل برای همدلی ایرانیان در عمل به مسئولیت اجتماعی خویش در هر ردهو جایگاهی که هستند می باشد و باور داشته باشیم که با این کار از این گذرگاه مهم تاریخی عبور خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
شهرداری نقشه شهر رو درست کنه که مردم بتونن ادارات و شرکت‌ها و فروشگاهها و تعمیرگاهها و بقیه چیزای مورد نیازشون رو توش پیدا کنن بقیه پیشکش