سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریدار دروغین مواد لبنی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری خریدار دروغین مواد لبنی در استان خبر داد.

سرهنگ مرتضی عسگری گفت: شخصی که با درج آگهی دروغین خرید مواد لبنی به صورت عمده در فضای مجازی اقدام به کلاه‌برداری از شهروندان می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجهه با مستندات و ادله جمع‌آوری‌شده، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود بیان داشت که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار اقدام به فریب شهروندان کرده و پس از دریافت کالا به بهانه واریز وجه از طریق عابر بانک از محل متواری می‌شدم.

وی با اشاره به برگرداندن مبالغ برداشت‌شده به‌حساب شاکی، گفت: با توجه به اقرار صریح متهم ‏به اتهام وارده، پرونده به دادسرا ارسال شد و متهم با قرار مناسب صادره، روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی پرونده‌های مربوط به این‌گونه کلاه‌برداری‌ها نشان می‌دهد که دریافت بیعانه، فروش کالای سرقتی یا جعلی، ارائه رسید بانکی جعلی و همچنین جا زدن کلاه‌بردار به‌عنوان خریدار یا فروشنده ازجمله ترفند‌هایی است که مجرمان سایبری از آن‌ها برای فریب کاربران استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ مرتضی عسگری یادآور شد: این پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان است و درصورتی‌که کاربران با موارد ‏مجرمانه و یا مشکوک مواجهه شدند می‌توانند موارد را از طریق سایت پلیس فتا به ‏آدرس www.cyberpolice.ir ‎‏ بخش فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.