سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس استان بوشهر ۱۱۹۲ ماموریت انجام داد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا کنون از سه هزار و ۵۷۶ تماس برقرار شده با مرکز ۱۱۵ یک هزار و ۱۹۲ تماس در استان منجر به انجام ماموریت شده است.

دکتر سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت : این شمار ماموریت نسبت به ۷۳۰ ماموریت انجام شده در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته۶۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: از این شمار ماموریت انجام شده ۳۱۵ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

موسوی با بیان اینکه تاکنون چهار فوتی در شهرستان گناوه گزارش شده است ادامه داد: به طور کلی شمار جان باختگان در این چند رور نسبت بهمدت مشابه در سال گذشته ۳۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بیشترین مراجعه به حوادث غیر ترافیکی مربوط به بیماران قلبی است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین از آغاز طرح امدادی نورزی تاکنون اورژانس به ۶ مادر باردار کمک کرده است.

وی یادآور شد: امسال ۶۶ مرکز اورژانس و سلامت نوروزی، ۵۷ پایگاه اورژانس و ۹ پایگاه سلامت به منظور خدمات رسانی بهتر در تعطیلات نوروزی به گردشگران و مردم در استان بوشهر فعال شده است.

موسوی با اشاره به فعالیت و مشارکت ۴۵۵ نیروی اورژانس در طرح نوروزی استان بوشهر اضافه کرد: از مجموع پایگاه‌های اورژانس،۱۸ پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی و ۳۸ پایگاه جاده‌ای است.

وی پیش بینی موتورآمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارتقای و بهبود سطح خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی را از دیگر خدمات این مدیریت در استان بوشهرعنوان کرد.

موسوی با بیان اینکه در زمان حاضر یک پزشک به صورت ۲۴ساعت در ستاد حضور دارد گفت: مردم می‌توانند در صورت بروز هر گونه خطری با ستاد هدایت و مراکز پیام مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.