سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس پارلمان بحرین:

پرواز‌های بحرین با ایران به زودی از سرگرفته خواهد شد

معاون رئیس پارلمان بحرین گفت که به زودی بدون اینکه تأخیری باشد، پرواز‌ها بین این کشور و ایران از سرگرفته خواهد شد.

«عبدالنبی سلمان»، معاون رئیس پارلمان بحرین امروز سه شنبه گفت: هیئت ایرانی که اخیرا به بحرین آمده بود، به این موضوع علاقه نشان داده است و از آن استقبال می‌کند. در این دیدار که چند روز پیش انجام شد، در مورد از سرگیری روابط بین دو کشور گفتگو‌های جدی و صریحی صورت گرفت.

به گزارش ارم نیوز، معاون رئیس پارلمان بحرین با بیان اینکه منامه در این خصوص هیچ گونه ملاحظه و تحفظاتی ندارد، گفت: در صورتی که ایران جدی باشد، این مسئله با موافقت از سوی بحرین انعکاس خواهد یافت و مورد قبول دولت و ملت کشور‌های عربی قرار خواهد گرفت.

منابع آگاه بحرینی پیشتر گزارش دادند که در حال حاضر مذاکرات مهمی میان بحرین و ایران در سطح دو جانبه به منظور احیای روابط دو کشور در جریان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر آل خلیفه
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
ساده لوحی دیگه جز مرگ و لعنت جیزی نمیفهمی همین ساده لوحی های شما افراد متعصب خشک چندسال پیش باعث شد روابط ایزان با امارات وبحرین و عربستان قطع شد و امروز اسرائیل در بحرین وامارات سفارت خانه تاسیس کرد اگر ایران چندسال پیش روابطش رو با بحرین وامارات وعربستان بخاطر گندکاری شما افراد نادون و ساده لوح قطع نمیکرد امروز اسرائیل کثیف تو بحرین وامارات جرات نمیکردسفارتخانه تاسیس کنه
محمد کدخدایب
۱۶:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یکی لطفا بگه دقیقا چه اتفاقی داره میوفته یا شایدم افتاده که اینطور کشورهای عربی دارن میل به رابطه نشون میدن.؟ واقعا چه خبره.؟
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
اوتا میل به ربطه نشون نمیدن عزیزم، کاملا برعکس میفرمایید