سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸ هزار آسیب دیده از خدمات امدادی بهره‌مند شدند

سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون خدمات متنوع بشردوستانه، امدادی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور ارائه شده که بیش از ۸ هزار و ۷۰۶ آسیب دیده از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

محمد بزاز زاده گفت: در پایگاه‌های امدادی، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه‌های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر رها اندازی پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جماعت در خیمه‌های نماز، پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و ... به مسافرین عزیز ارائه شده است.

او می‌گوید: فرشتگان نجات و بشردوستان جوان در کنار پزشکان داوطلب هلال احمر استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

به گفته او بیش از ۸ هزار ۷۰۶ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد۲۲۰ نفر اسکان اضطراری یافته و ۳۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از ۷ هزار ۹۰۰ نفر از خدمات پست‌های خدمات بشردوستانه بهره‌مند شده و بیش از ۳ هزار نفر از آن‌ها به پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

این مقام مسئول گفت: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی، گردشگری و مذهبی بهره‌مند شده اند.

او می‌گوید:اعضا مشارکت کننده به محض ورود به صحنه حوادث اقدامات و کمک‌های اولیه را برای مصدومان انجام می‌دهند، حدود ۹ هزار و ۳۵۴ نفر نیز در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات‌های امدادی مورد درمان سرپایی قرارگرفته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.