سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت عید نوروز

استاندار همدان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همه هم وطنان به ویژه اهالی دیار مادستان تبریک گفت.

علیرضا قاسمی فرزاد در پیام نوروزی خود خطاب به مردم و مسئولان این استان گفت: اکنون که بهار قرآن و بهار سال نو به هم پیوند خورده است، سالی سرشار از خیر و برکت را به انتظار می‌نشینیم.

او گفت: فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده است.

استاندار همدان گفت: ملت بزرگ ایران همواره از گردنه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی به سربلندی و عزت عبور کرده است و در سال جدید نیز در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های پرافتخار و مسرت آمیز، گام خواهد برداشت و دولت سیزدهم نیز نشان داد به آنچه که می‌گوید عمل می‌کند.

استاندار همدان گفت: امروز همه نهاد‌ها و ساختار‌های حاکمیت در کنار مردم عزیز ایران اسلامی برای ساختن ایران قوی ایستاده اند و در این راه همراهی و همیاری ارزشمند و ارزنده مردم فهیم و ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین با خدمتگزاران خود در دولت مردمی سیزدهم قابل ستایش است.

قاسمی فرزاد گفت: همچنین لازم می‌دانم از همکاران تلاشگر اعم از مدیران، کارکنان و فعالان بخش عمومی و غیردولتی در کلیه حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایران قوی در سایه دولت مردمی گام بر می‌دارند، قدردانی کنم.

او گفت: قطعا این مهم در سال جدید نیز با گام‌هایی استوار استمرار خواهد داشت، خداوند را شاکر هستیم که استان همدان در سال ۱۴۰۱ با همدلی همه مسئولان و به ویژه نماینده، ولی فقیه در استان، نمایندگان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دوشادوش با اعضای شورای تأمین و اقشار مختلف مردم در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و در جهت تحقق اهداف دولت مردمی توفیقات چشمگیری را کسب نماییم.

استاندار همدان گفت: امید است به لطف خداوند متعال این روند در سال پیش رو با برنامه ریزی‌ها و چشم انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن و گردشگری تداوم یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.