سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ناوگان حمل سوخت جنوب شرق کشور به ۳۱۴ تانکر سیار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: ناوگان حمل و پخش سوخت مایع در حوزه عملیاتی استان‌های جنوب شرقی کشور با اختصاص ۳۵ تریلر جدید، به ۳۱۴ تانکر افزایش یافت.

جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه در آئین الحاق ۳۵ تریلر جدید به ناوگان حمل و پخش فرآورد‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، با تبریک روز ملی شدن صنعت نفت گفت: هم اکنون روزانه ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوییل از انبار خط لوله تربت حیدریه به مقصد شهر‌های جنوبی خراسان رضوی و استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان حمل و از طریق جایگاه‌های عرضه بین مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه تقویت ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حیدریه باعث روان شدن پخش فرآورده‌های نفتی در جنوب شرق کشور شده است، گفت: طی ۲ سال اخیر منطقه تربت‌حیدریه با عملکرد ۱۰۰ درصدی حوزه حمل و نقل از نظر شاخص‌های کمی و کیفی پخش و توزیع رتبه نخست مناطق ۳۷ گانه ایران را کسب کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: طی سال‌های اخیر با حمایت و تسهیلات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تانکر‌های سیار سوخت منطقه تربت حیدریه از ۱۷۸ به ۳۱۴ دستگاه افزایش یافت و این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد یافت، از دیگر سو به سبب برخی ملاحظات در خط لوله سراسری نفت ضرورت تقویت کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت امری اجتناب ناپذیر است.

بلندی بیان کرد: انبار منطقه تربت حیدریه به خط لوله سراسری نفت متصل است، با اینحال در برخی حوز‌های سال به سبب نیاز‌های اضطراری تا ۸۰۰ هزار لیتر بنزین فقط از بندرعباس توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به مخازن این شهرستان منتقل می‌شود تا خللی در چرخه پخش و توزیع سوخت ایجاد نشود.

او تصریح کرد: امسال افزون بر یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون لیتر انواع سوخت توسط ناوگان جاده‌ای این شرکت در حوزه جنوب شرق کشور توزیع شد، از دیگر سو با دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت کمبود نفت سفید استان سیستان و بلوچستان بویژه در روز‌های سرد سال تامین و در موعد مقرر پخش شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه تاکید کرد: عملکرد شبانه روزی همکاران این شهرستان باعث رفع ناترازی مصرف سوخت در پیک مصرف شده است، بطوریکه هم اکنون و با وجود افزایش چند برابری تردد‌های جاده‌ای ناشی از مسافرت‌های نوروزی هیچ کمبودی در جنوب شرق کشور وجود ندارد.

بلندی اظهار کرد: همچنین بخش از سواپ نفتی (تبادل) ایران با کشور‌های آسیای میانه و حوزه دریای خزر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای منطقه تربت حیدریه انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.