سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات مبارزه با ملخ‌های کوهان دار

معاون فرمانداری زرند با حضور در تاغزار‌های شهرستان، از روند عملیات اجرایی مبارزه با ملخ‌های کوهان دار، بازدید میدانی بعمل آورد.

محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به اتفاق علی میرزایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، با حضور در تاغزار‌های شهرستان، از روند عملیات اجرایی مبارزه با ملخ‌های کوهان دار، بازدید میدانی بعمل آورد.

ایزدی در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: عملیات مقابله با ملخ‌های کوهان دار به تاغزار‌ها به طور جدی طراحی و آغاز شده، آفاتی که در صورت کنترل نشدن، میتواند خسارات جبران ناپذیری را به بخش کشاورزی خصوصاً محصول استراتژیک پسته و امنیت غذایی وارد کند.

معاون سیاسی فرماندار زرند ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت، عوامل و مامورین پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری بخش‌های خصوصی بویژه مجتمع معدنی آریا جنوب و فکور صنعت، افزود: زحمات این عزیزان که در این بازه زمانی که همه در فکر برنامه ریزی برای سال نو، مسافرت و ... هستند قابل تقدیر است که این عزیزان اینگونه پای کار حفظ منابع طبیعی و خدادادی که ارتباط مستقیمی بر زندگی تک تک انسان‌ها دارد اینگونه جهاد می‌کنند.

علی میرزایی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری نیز با بیان اینکه در فصل زاد و ولد ملخ کوهان دار قرار داریم ادامه داد: ملخ کوهان دار از مهمترین آفات این گیاه است که جمعیت این نوع از ملخ از اواخر اسفندماه و با گرم شدن هوا افزایش یافته و به سمت مزارع تاغ حمله می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
از مردم به صورت همایش پیاده روی کمک بگیرید هر نفر صد ملخ کوهان‌دار تحویل دهد واز آنها برای جنگ اقتصادی با اروپا استفاده کنید