سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی؛

نهضت ملی مسکن باید به صورت جهادی و جهش گونه پیگیری شود

قناعت گفت: نهضت ملی مسکن یک اتفاق روتین و عادی نیست بلکه فعالیت‌های مرتبط با آن باید به صورت جهادی و جهش گونه انجام شود.

قناعت در دیدار با ائمه جمعه، روسای شورای اسلامی، شهرداران و معتمدین شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه گفت: در جلسات و گفت و گوها باید موضوعات اصلی و مهم را بدون تعارفات مرسوم و به صورت کاربردی مطرح کنیم تا برای آن راه حلی بیابیم.

او افزود: به عنوان مثال در مورد مسائل مرتبط با برق شهرک صنعتی شهرستان، مسئولان مربوطه باید به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار داده، در تهران برای آن رایزنی کنند تا این مطالبه به نتیجه مد نظر برسد.

قناعت با تأکید بر اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مسکن در حال رخ دادن است، عنوان کرد: در جلسه مشترک استانداران با وزیر راه و وزیر کشور مطالبات استان به ویژه در حوزه مسکن را به صورت بسیار جدی و محکم مطرح کردم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در آن جلسه مطرح کردم که مسکن طرح نهضت ملی مسکن باید برای قشر متوسط به پایین طراحی شود تا بتوانند از این شرایط و وام آن استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه وقتی سخن از نهضت می زنیم، مقصود یک کار جهادی است، تصریح کرد: نهضت ملی مسکن یک اتفاق روتین و عادی نیست بلکه فعالیت های مرتبط با آن باید به صورت جهادی و جهش گونه انجام شود.

قناعت ادامه‌ داد: پیرامون کاهش بهره، افزایش وام طرح نهضت ملی و افزایش زمان بازپرداخت ها جزو اولین استان هایی بودیم که در این زمینه به مرکز نامه زدیم و همچنان پیگیر تحقق آن هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.