سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پالایشگاه آبادان نمایشگاهی دائمی از شایستگی فرزندان ایران

استاندار خوزستان گفت : بومی بودن پالایشگاه آبادان این واحد صنعتی را به نمایشگاهی دائمی از شایستگی فرزندان ایران تبدیل کرده است.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در آیین بهره برداری از بخش اول فاز ۲ پالایشگاه نفت آبادان گفت : این پالایشگاه توسط نیروهای داخلی ساخته شده و نماد و نمایشگاه دائمی از شایستگی فرزندان ملت است.

او با بیان اینکه این پروژه یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در خوزستان طرح آب غدیر بود که بیش از ۲ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داد.

آقای حسینی محراب گفت : در حوزه فاضلاب نیز و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هفت هزار میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد. همچنین برای آلایندگی نیز پنج هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

به گفته این مسول در سال جاری بیش از یک و نیم میلیون زائر اربعین حسینی از خوزستان عبور کردند که پذیرایی از آنها توسط مردم استان انجام شد.

استاندار خوزستان همچنین گفت : با توجه به بارش‌های رحمت الهی ظرفیت همه سدهای خوزستان به جز سد کرخه پر شد؛ طرح کشاورزی به صورت جدی در دستور کار است.

او تاکید کرد یکی از برنامه‌های خوزستان ایجاد خوشه‌های صنعتی در روستاهای استان است تا بتوان در این راستا برای اشتغال و توسعه تجارت خارجی و گردشگری گام‌های مؤثری را برداشت.

استاندار خوزستان گفت: درخواستی که از طرف مردم آبادان و مسجدسلیمان مطرح است در خصوص تیم‌های نفتی است که دچار مشکل مالی شدند و برای حل مشکلات این دو تیم درخواست کمک دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.