سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در زاهدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از برگزاری ثبت‌نام سطح مقدماتی دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در زاهدان خبر داد.

علی رضوانی  معاون فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان  گفت: این دوره در چارچوب اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی تدوین شده و طی آن، افراد علاقمند مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری از جمله خبرنگار قرآنی را کسب می‌کنند.

وی، حرکت به سمت تحقق توسعه فرهنگ و معارف قرآنی در بستر رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی، دانش‌افزایی، مهارت‌بخشی و اشتغال‌زایی برای افراد تحت تعلیم و تقویت استعداد‌های بالقوه و فراهم کردن بستر رسانه‌های معارفی برای علاقه‌مندان را از اهداف اجرای این طرح نام برد.

رضوانی در ادامه همچنین، شناسایی الفبای خبر و آموختن اصول اولیه تولید محتوای رسانه ای، آموختن اصول مقدماتی خبرنگاری و خبرنویسی در فضای مجازی، آشنایی با ساختمان متون و کسب‌های خبری، توانایی انجام و تنظیم مصاحبه و آشنایی با جامعه قرآنی (سازمان‌ها، تشکل‌ها، ساختارها، اسناد، شرح وظایف، قابلیت‌ها و...) را از جمله کارکرد‌های این طرح ذکر کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فعالان قرآنی، مربیان قرآنی، مدیران موسسات قرآنی، دانشجویان علاقمند و مدیران کانون‌های مساجد از مخاطبان این طرح هستند.

وی اظهار کرد: مدت زمان این دوره ۴۰ ساعت و بصورت رایگان می‌باشد که شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را زیر نظر اساتید مجرب فرا می‌گیرند همچنین در پایان دوره، شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را دریافت می‌کنند.

رضوانی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ جهت ثبت نام به سایت https://roytab.ir/khabarquran مراجعه کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.