سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی بیش از ۱۴۹ زندانی با پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم در خوزستان

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در آستانه سال نو بیش از ۱۴۹ نفر از زندانیان با پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و سند تحول قضایی مبنی بر زندان زدایی و ترویج و گسترش فرهنگ فاخر و خداپسندانه صلح و سازش در جامعه، خوشبختانه در آستانه سال نو عزیزان فعال و خدوم در شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح خوزستان در اقدامی بی نظر و در مدت کوتاهی توانستند با پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم ۱۴۹ نفر از زندانیان استان را آزاد کنند.

او می گوید: با مساعدت خیرین و فعالیت‌های گسترده معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان همواره پرونده‌های زندانیان محکوم به قصاص و جرائم غیرعمد با تشکیل کارگروه های، بیشتر آن‌ها به صلح و سازش منتهی می‌شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: با توجه به تاکید ریاست محترم دادگستری خوزستان، سیاست‌ها و اهداف دستگاه قضایی، یکی از برنامه‌های مهم توسعه حل اختلاف استان پیگیری جدی پرونده‌های زندانیان جرائم غیر عمد و فراهم کردن زمینه آزادی آنان می‌باشد که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به حول قوه اللهی در سال ۱۴۰۲ این برنامه راهبردی و بسیار مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.