سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاداش قدیروف برای سر سرباز اوکراینی توهین‌کننده به قرآن کریم

رئیس جمهوری چچن از پاداش ۵ میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی که به قرآن کریم هتک حرمت کرد، خبر داد.

«رمضان قدیروف»، رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن از پاداش ۵ میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی که به قرآن کریم هتک حرمت کرده و ۱۰ میلیون روبل برای دستگیری زنده وی خبر داد.

به گزارش آر تی، قدیروف در این خصوص گفت: «من تنها به محکوم کردن خشک و خالی اقدام سربازان اوکراینی که صفحاتی از قرآن کریم را سوزاندند، اکتفا نخواهم کرد. صحنه‌هایی از این اقدام را در کانال تلگرامی من دیدید، برای نابود کردن این افراد، جایزه‌ای به ارزش ۵ میلیون روبل و دو برابر آن را برای زنده اسیر کردن آنان اعلام می‌کنم، فارغ از اینکه این اتفاق امروز یا فردا یا حتی سال آتی روی دهد، این جایزه مالی پابرجا خواهد ماند.»

او خطاب به این سرباز اوکراینی افزود: «ای ترسویی که صورت خود را پنهان کردی، می‌دانی که مجازات هر لحظه و در هر مکانی که مخفی شده‌ای به سراغت خواهد آمد، روح ترسوی تو روی صلح و آرامش را نخواهد دید.»

بر اساس ویدئو‌هایی که از مناطق درگیری در اوکراین در صفحات مجازی منتشر شده است، شماری از نظامیان اوکراینی در اقدامی موهن صفحات قرآن کریم را پاره کرده و آتش می‌زنند.

به نوشته آرتی، سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام شنیع، الفاظی توهین آمیز نسبت به قرآن کریم به زبان جاری می‌کنند. همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به خرد کردن گوشت خوک بر روی این کتاب مقدس می‌کند.

قدیروف پیش از این گفته بود: «این فاشیسم و ​​شیطان‌پرستی واقعی در شماست. اگر حداقل یک چچنی یا یک مسلمان در آن نزدیکی بود، چگونه جرأت می‌کردید به قرآن کریم دست بزنید؟»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
همش دلقک بازی ... چند وقت دیگه لشکرای داخلی دوش به دوش همین داعشی ها با ناتو و ... وارد جنگ بشن . دقیقا مثل جنگ نیابتی در بوسنی ! اون موقع تکفیری و داعشی نمیگفتند ، بهشون میگفتن برادرای جهادی ! کار معاویه جماعت اینطوریه گاهی قرآن سر نیزه میزنه و گاهی پول میده قرآن بسوزونن !
رضا
۰۶:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
مزدورپوتین جنایات شما وروسها دراکراین که روی هیتلرراسفیدکرده است شایسته مجازات است نه سربازاوکراینی خداونددرهمان قران به شدت متجاوزوکشتن انسانهای بی گناه را نکوهش فراوان کرده است
Ali
۱۰:۳۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر سرت با این مغز بوک که نه میفهمی کدوم درسته و کدوم غلط ....هنوز نه میفهی این همجنس بازان و شیطان پرستان در غرب گسترش یافته و اوکراین یکی از پایگاه های بی دین وبی ناموس ها تبدیل شده ....سربازان اوکراینی در زمان ورود ارتش آمریکا به عراق وارد عراق شدن و چه جنایات های که نکردن در حق زنان و کودکان....
احمق بی شعور ..
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این چچنی ملعون خودش و ایل وتبار ش سنی داعشی هستن کسانیکه سر برادران شیعه مارو تو سوریه وعراق میبریدن ومساجد شیعیان حرم حضرت زینب رو محاصره کرده بودن هزاران نسخه قرآن ونهج البلاعه رو توسوریه وعراق به آتش کشیدن مرقد امامان مارا تو سامرا وکاظمین منفجر کردن این چه مسلمونی که از پوتین حمایت میکنه
علی
۱۴:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
با یه همچین تبلیغی مثل دوران بوسنی و بالکان ، نیروهای داخلی این آمادگی رو پیدا میکنن که کنار همین دواعش با ناتو و ... بجنگن ! اون روز دیگه بهشون نمیگن داعشی ، میگن برادرای جهادی !! معاویه جماعت یه روز قرآن سر نیزه میزنه یه روز قرآن رو آتش میزنه .
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این سرباز اکراینی را باید اعدام کرد .....
رضا
۰۹:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
سرباز اوکراینی به قرآن اهانت نکرده چون چیزی از قرآن کتاب آسمانی نمیداند بلکه این دولت چچن است که با خوی وحشی‌گری وآدم کشی قرآن را به طرف مقابل نشان میدهد پبامبر وقرآن جز رحمت ومغفرت وگذشت وانسانیت چیز دیگری نیست
Ali
۱۰:۳۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
این اقایان که دلشون سوخته برای سربازان اوکراینی و انتقاد از چچنی ها میکنند اینها شریک ناتو و همان شخص که قرآن سوزانده ....اقایان شریک جرم هستن و مثل سلمان رشدی حکم اسلام بر علیه جاری میشود.
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
هرگاه کسی از زبان شخصی دیگر اهانت به پیامبران را بشنود، کشتن بر او واجب است و نیازی به اذن امام و رهبر شرعی نیست.
اگر متهم به سب ادعا کند که گفته های وی از روی اکراه، غفلت، سهوا، در مستی، بدون توجه به معنی کلمات و نقل قول بوده است عمل او مشمول ساب النبی نمی شود و مجازات وی 74 ضربه شلاق است.
اهانت به مقدسات از دید فقهی و اسلامی
آیه 108 سوره انعام: وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ کَذَلِکَ زَیَّنَّا لِکُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ (ای مسلمانان، به آنانی که به خدا اعتقاد ندارند و مردم را به غیر خدا فرا می‌خوانند هرگز توهین نکنید و این سبب می‌شود آنان هم به اعتقادات شما و تقدسات شما توهین بکنند در صورتی‌که اعتقاد و مقدسات هر فرد و گروهی محترم و مقدس برای پیروانشان قرار دادیم.
اریا
۲۳:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
فعلا باد بی خیالی خدا داره میوزه.
مثل زمان حمله مغول به نیشابور و آتش زدن کتاب قران.
از چچن جماعت نحس تر و نجس تر نیست.
۹۰درصد اونها داعشی و حامیان داعش هستن
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اینو باید بسزای عمل شیطانی که به کلام خدا توهین وبه کل مسلمانان توهین کرده رساند تا کسی اجازه نداشته باشه چنین عملی را انجام دهد هر کی در جهان باشد ادیان برای ما محترمند
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این هنگ مزدور چچنی که خودشون رو مسلمون می‌دونن به اوکراین حمله کردنچه انتظاری از سربازان اوکراینی دارین
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اینها بکمک روس ها در چچن مسلمانان را قتل عام کردند و حالا دم از اسلام می زنند اینها متجاوز به حاکمیت یک کشور بنام اوکراین هستند چطور مسلمانند نباید فریب اینها را خورد
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
یه مذهبی دارند نگاهش کنید توی گوشی خنده داره دور خودشان میچرخه خدا وکیلی نگاه کنی از داعشی بدترند چچنی
ویکتور
۲۰:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یقیناحکم کسیکه به قرآن توهین کندمرگ است،حقوق بشریاازادی بیان،دلیل نمیشوددرمقابل خداوندقراربگیری،به والله خودم آماده م این شخص را بسزای اعمالش برسانم،
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
وقتی عده ای وحشی وقاتل تحت لوای و نام اسلام به کمک روس‌ها رفتن و به اوکراین حمله میکنند پس چرا نباید چچنیها مسئول این اقدام سربازان اوکراین بدونیم؟
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
قدیروف سرکرده داعش روسیه فتوا داد . وقتی خودشان گردن میزنن کار خوب و حلاله .
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
الان موضوع آتش زدن قران و مجازات خاطیاش
ھمیشہ ی عدہ کلا از قضیہ یا پرتن یا غرض و مرضی دارن
کتاب خدا رو ول کردن چسبیدن بہ قدیروف
حداقل برای قران ارزش قائل و براش مھم
نہ مثل بعضی از ماھا کہ کلا ۔۔۔۔
( محض اطلاع رفت مدینہ سعودی ھا رو مجبور کرد در خانہ حضرت فاطمہ و حضرت علی رو براش باز کردن رفت قشنگ داخل خونہ جلوی چشم ھمشون بوسہ زد بہ جایگاہ عبادت خانم و حضرت علی و امام حسن و امام حسین ۔۔کامل زیارت کرد دعا خوند اومد بیرون )
میتونید عرضہ دارید شما ھم برید
( فیلمش ھست برید ببینید بہ دروغگویی متھم نکنید)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
برادر در طول تاریخ کجا داریم که معصومین علیهم السلام برای توهین به مقدسات مسلمانان حکم به قتل کسی داده باشن؟ چرا وقتی از دین چیزی نمیدونین بیخود احساساتی برخورد میکنین و چهره کریه و خشنی از اسلام به نمایش میگذارین؟ مگه ما خوارجیم که از دین و اولیای دین جلوتر بریم؟! خود این اقا در زندگی و کارش ذره ای بویی از دین و انسانیت به مشام نمیرسه بعد فکر میکنی حالا دغدغه دین داره؟! تمام اینها برای دم تکون دادن نزد ولی نعمتش روسیه و مقبولیت پیدا کردن نزد ایرانه معاویه لعنت الله علیه هم دم از ظواهر دین می زد ولی در عمل تیشه به ریشه اسلام می زد همین چچنی ها در سوریه و عراق ببین چه جنایت هایی که به اسم دین کردند از تجاوز تا قتل و ... کمی بصیرت هم اینجور مواقع بد نیست اگر داشته باشیم
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اونا مجبور نشدن در واکنش پیش خودشون گفتن ا خدا به ما عقل داده ین یارو وحشیه وعقل نداره برای چی با یه دیوونه در بیفتیم
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
یکی مسلمان با وجود مثل قدیرف یکی هم صهیونیست بی وجود الهام که مثل اسمش مرد نیست.
ناتل
۱۶:۱۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
اتفاقا امثال تو و قدیرف آبروی دین و دیانت رو بردین.
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
ناتل 16:17
از خدا میخوام بین من و تو روز رستاخیز قضاوت کنه، دیدار به قیامت.
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
اعدامش کنید این ملعون را
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
خون خودتو کثیف نکن خدا خودش به سزای اعمالش می‌رسونه
صفی الله هاشم پور
۱۸:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این قدیرف یک جاهل هست که از ادمکشی مثل پوتین حمایت میکنه بعد باید دید چرا سر بازان اوکراین این کارو کردن چون از ادمی تند رو مثل قدیرف خشم دارن وخشم باعث این کار شده در حالی که اگر مسلمانان در جنگ و تجاوز پوتین طرف حق را میگرفتن هیچوقت سر باز اکراین این کارو نمیکرد .
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
خود چچنی از داعش هستند
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
حرف مفد نزنی نخواهند گفت که لال هستی
خود چچن در اوکراین در حال جنگ با داعش است
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
در جواب ۱۴:۱۱
تو حتی نمیتونی مفت رو درست بنویسی.نظر هم میدی؟باکیا شدیم ۸۵ میلیون نفر
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این قدیروف نوکر پوتین صدها هزار مسلمان رو تو چچجن کشتن ونابودی کردن چیه زنان ودختران زیادی تجاوز کردن امیدوارم با همون قاتلها محشور بشین
عیسی
۱۲:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
گر جمله کاینات کافر گردند بردامن کبریایش ننشیند گرد
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
جالبه تو کامنتا الان که باید از اسلام دفاع و علیه اون سرباز های اوکراینی که به قرآن جسارت کردن صحبت بشه، بعضی کاربران دارن علیه قدیروف موضع میگیرن و میکوبنش، لعنت به منافقین و صهیونیست ها.
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
چون قدیرف با اوکراین نوکر و دلقک آمریکا جونشون میجنگد .
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
خدایا به عمر داش رمضان بیفزاید درود به شرفت
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
به هر حال اقدام درستی است باید تاوان این توهین خود را بدهد
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
جنگ اینا چه ربطی به قرآن داره ! کاره غربی هاست با تهحیج منطقه رو هم درگیر زد و خورد فراگیر کنن!!
ناشناس
۰۶:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
۹۰درصد زن و مرد چچنی داعشی هستند.زیاد به به نکنید.سر بریدن اداب چچنی ها هست
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
جنگ اوکراین باعث شدکه مسلمانان جهان آن روی سکه شیطان پرستان ازجمله اسرائیل وآمریکاوانگلیس وجبهه غرب راواضح ببینند.جبهه غرب سعی درمتلاشی ساختن اسلام ومسلمین بدست یک عده گروه ومردم ناآگاه بودند.آنهاباتزریق پول ووعده های پوچ به افرادناآگاه وپاشیدن تخم تفرقه دربین مذاهب اسلامی گروهی به نام داعش راایجادکردندتابتوانندکشورهای اسلامی راتوسط افرادناآگاه مسلمان به آشوب بکشند امااین نقشه پلیداکنون به شکست پیوست وامت اسلام متحدشدند.وافرادناآگاه متوجه شدندکه چه دولتهاوحکومتهایی برضددین رسول الله وکتاب قرآن وقبله مسلمین است.آکنون آشکارشده است که همان دولتهایی که پشتبان داعش بودنددرصف اول توهین به رسول الله وقرآن کریم هستند.ودست پلیدشان روشده است.آری...وخداونددرقرآن میفرماید.ومکروا مکرالله ان الله خیرالماکرین.وشمامکروحیله نسبت به دین خداانجام میدهید.غافِل ازاینکه خداوندخالق شماست وبهترین مکرکننده نسبت به اعمال شماست.
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
این سربازان اوکراینی شیاطینی در کالبد انسان می باشند که روح و ذهن آنها مسخ شده است
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
قبلا هم این اوکراینی ها براحتی دست به قتل مسلمان چچن میزدن
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
قدیروف خودش کم از ابوبکر بغدادی نداره
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
همه جا ابوبکر البغدادی هست
ایرانیومU-238
۲۳:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
ایکاش این پاداش برای سر زلنسکی معین شده بود. طبق قاعده: الناس علی دین ملوکهم.
ناشناس
۰۴:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
چرا چون وطن پرسته؟!
چون نذاشت قدرت برتر نظامی روسیه یه وجب خاک کشورشو بگیره؟
چون از مردمش دفاع میکنه؟!
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
4 صبح از کدام خراب شده ای کامنت فرستادی؟
روسیه 4 استان مهم نفت خیز رو گرفته اوکراین هم تبدیل به ویرانه و مخروبه ساخته اما یک گلوله هم به طرف خاک روسیه شلیک نشده
روسیه هم در حال جنگ با تمام کشور های فاسد مرتد غرب هستش
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
زلنسکی وطن پرسته؟! به حق چیزهای ندیده و نشنیده! امان از ایرانی های ساده لوح که هر چرندیاتی اونور آب تحویلشون میدن دو دستی قبول میکنن.
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
بہ ۴ صبح
زلنسکی اصل صھیون بی شرف ۔۔۔ ھم کرای نابود کرد ھم مردمش رو اوارہ ۔۔ بخاطر ارباب ھر کاری میکنہ پست فطرت
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
عالی عالی
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
افرین به این رئیس جمهور مسلمان درود بر شما
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
احسنت سنی گرین اوغلانا
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
شیر دات حلالت کی قدیرف
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
ان سربازان شیطان به زودی به جهنم واصل خواهند شد
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
کسی که ۴۶ سالشه.۱۸ سالگی ازدواج کرده و ۱۵ بچه داره با کلکسیون لامبورگینی و اسب و ساعت معلومه چه شخصیتی داره
یه دیکتاتور سلفی چچنی
هر حرفی بزنه به ضرر مسلمین جهان و روسیه تموم میشه خفه شه بهتره
ناشناس
۰۳:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
این بار که حرف بدی نزده لجت میگیره دو تا سرباز احمق بی بته بی همه چیز اوکراینی به قرآن توهین کرده اند برای سرشان جایزه تعیین کرده دمش گرم مرگ برای اینها کمه
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
زمانیکه در فرانسه و هلند به پیامبر(ص) توهین شد.و یا وقتی مساجد در سوریه تخریب شد و یازمانیکه تعداد زیادی از چینی‌ها در گروه داعش به نام دین مسجد را تخریب و آبروی اسلام را بردن چرا برای اینهابیانیه صادر نمی کند و آنها را مجازات نمی کند دوگانگی در عمل باعث شک و تردید است.
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
آفرین قدیروف
جهان
۲۱:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
من هم یک میلیون روبل میدم ، برای زنده و مرده اون سرباز بی شرف اوکراینی.
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
لعنتی
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
داوطلبانه حاضرم مجانی این کار رو انجام بدم.
من
۲۲:۵۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
منم همینطور بایدبمیره
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
اون سرباز اوکراینی را کاری ندارم ولی این چچنی ها همشون داعشی هستن
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
حالا کوتاه بیا همه جا آدم خوب و بد هست همشون هم داعشی نیستند ابو عمر چچنی لعنتی و دار و دستش نماینده کل چچن نیستند کما اینکه تو داعش انگلیسی و آلمانی و ... هم بوده مزدورند دیگر
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
کاری به کار زشت اون سرباز ندارم ولی این خودش جز یکی از اون 72 شاخه ای است که پیغمبر(ص) فرمود از اسلام منشعب و همه باطل هستند بجز یکی ، این خودش کم نیرو برا داعش نفرستاد
حمید
۲۱:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
عجب رئیس جمهور مقتدری آفرین شیر مادر حلالت آقای قدیرف کاش یکمم از غیرتت در خون خوک صفت رئیس جمهور آذربایجان بود. امیدوارم زنده اسیرش کنید این نکبتها نباید به راحتی بمیرند. درود خداوند بر شما . اونی که منفی میده کیه؟ امیدوارم قران کمرش بزنه. در نهایت سلام و درود خداوند بر حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
اونهایی که تو این موقعیت دارن منفی میدن، لشکر سایبری نئونازيهای اوکراینی، صهیونیست و منافقین داخل و خارجی هستن.
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
متاسفانه این قدیروف هم زندگی سالمی نداره از عجایب زندگیش میشه ده تا فیلم سینمایی ساخت
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
درود بر رمضان قدیروف
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
ایول دمت گررررم!!
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
این یارو خودش شیطان و فساد مجسمه و به هیچی بجز قدرت اعتقاد نداره ولی برای نوکری پوتین از یک طرف و ریاکاری نزد عوام ادا و اطوار مسلمانی در میاره!
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
بنازم به غیرتت درود
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
داعشی و طرفدار قران شما نمیخواد دفاع کنی هم متحاوزی هم ادمکش که هر دوش با قران منافات داره
شهاب
۲۰:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
یه جو غیرت ...
دمت گرم مرد
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
درود بر غیرت این قدیروف ، و تف به شرف حکام عرب.
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
نکند توکه منفی مدهی مسلمان نیستی اگر نیستی اشکال ندارد چون هیچ دینی جز یهودیها با اسلام دشمتی ندارد
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
این صحنه نشانگر ماهیت دولت اوکراین است و کسانی می خواستند از زلنسکی یک قهرمان درست کنند تیرشان به سنگ خورد و همه فهمیدند که او فقط یک بازیگر است که امروز در سناریوی تهیه شده توسط آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی بازی می کند .
امین
۲۰:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
یواش یواش داره به نظر میرسه که آقای پوتین از دین اسلا م دفاع می کنه توهین به قرآن شوخی نیست
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
کارگردان کی بودی تو؟ چرا نمیری اسکار بگیری
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
جناب ۲۱:٠۹ بهت بر خورد ؟ شما چه قبول کنی و چه نکنی، ناراحت بشی ، نشی برای همه ثابت شده که زلنسکی یک بازیگر دلقکیه که تحت امر آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی است و این را هم بدان که سرنوشتی بهتر از سایر مزدوران مثل صدام و قزافی وو نخواهد داشت .
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
تبارک الله عجب فکری صددرصد ان سرباز کشته خواهد شد به حول وقوه خدا
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
حلال اوسن قدیروف
سردار
۱۹:۵۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
درود.
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
احسنت بر غیرتت
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
خیلی ساده ای!