سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۳ مرکز توزیع میوه در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: ۲۳ مرکز توزیع میوه درشهرستان اردبیل دایر شده و در حال فعالیت هستند.

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از بازار اردبیل گفت: از ۲۶ اسفند ماه توزیع میوه شب عید در شهرستان اردبیل آغاز شد که در این راستا ۲۳ مرکز توزیع میوه درشهرستان دایر شده و در حال فعالیت هستند.

فرماندار اردبیل از توزیع ۲۲۰ تن پرتقال و ۱۳۰ تن سیب قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و می‌گوید: قیمت پرتغال ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سیب قرمز هم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته او، توزیع میوه شب عید در مناطق کم برخوردار و محروم در اولویت است و میوه به مقدار نیاز ذخیره شده و همچنین در این راستا هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

اعتماد اعجازی گفت: هدف اصلی از این توزیع جلوگیری از التهاب بازار و فعالیت دلالان بوده و با خودداری از فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو سعی داریم به قیمت مصوب میوه مورد نیاز مردم را در ایام پایانی سال تأمین و با کیفیت مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

فرماندار اردبیل می‌گوید: در این راستا تعاونی‌های روستایی نیز آماده توزیع میوه شب عید هستند و توزیع میوه به دو روش در نظر گرفته شده که در روش اول با مراجعه فیزیکی به غرفه‌های میوه‌فروشی است و روش دوم به این شکل که خریداران با مراجعه به سامانه بازرگان می‌توانند میوه خود را درخواست کنند تا در عرض ۲۴ ساعت میوه تحویل متقاضیان شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.